Co zrobić by poczuć się pełnym witalności, poczuć się dobrze fizycznie i psychicznie?

Nie jest prawdą, że rozpoczęcie diety wiąże się z jedzeniem niesmacznych rzeczy. Ani to, że po treningu nie ma się siły na inne obowiązki. Prawdą natomiast jest to, że ruch pobudza Twój układ hormonalny, który wydziela więcej endorfin.

Zmiana w żywieniu nie musi być męczarnią. Może stać się ciekawą przygodą. Bycie zdrowym i pełnym energii to dobre samopoczucie, to bycie szczęśliwym.

Przekonaj się, że warto zmienić styl życia.

Jest mnóstwo pysznych przepisów na słodycze czy też wytrawne potrawy w wersji fit. Jeżeli połączysz je z ruchem: bieganiem, jogą, siłownią czy też inną aktywnością – Twój organizm zacznie wydzielać serotoninę, „hormon szczęścia’’.

Do pomocy masz wokół siebie osoby, które dadzą Ci wsparcie: trenerów, psychologów, psycho – dietetyków.

Zgodnie z założeniami medycyny chińskiej człowiek powinien jeść tylko posiłki ciepłe, gotowane, dzięki czemu zużywa się mniej energii, niż jedząc tylko surowe produkty. Dlatego też chińska medycyna zaleca, żeby każdy odżywiał się głównie gotowanymi zbożami (różne kasze, ryż – łącznie 75%) z dodatkiem ryb, mięs i warzyw. Pamiętaj przy tym, że od tego jak się żywimy zależy nasze samopoczucie i zdrowie. Dodatkowo medycyna ta twierdzi, że konkretne rodzaje warzyw i mięs wpływają na działanie naszych narządów, które z reguły są słabe. Oznacza to, że nasze samopoczucie, forma i to czy będziemy zdrowi, zależy w większości od nas samych.

Nie broń się przed byciem zdrowym i szczęśliwym. Nie bez przyczyny Azjaci uchodzą za nacje wyglądające młodo względem swojego wieku biologicznego.

Czy ogólnie przyjętą prawdą jest to, że chorujemy kiedy obniża się nasza odporność? Czy naturalną odporność osłabia brak snu, brak ruchu oraz niezdrowe żywienie? Zgadzasz się z powyższymi twierdzeniami?

Czy nie nasuwa Ci się wniosek, że następstwem choroby jest zaniedbanie swoich potrzeb organizmu.

Co masz zrobić, aby poczuć się lepiej, być pełnym witalności i czuć się dobrze fizycznie i psychicznie?

  • Więcej śpij.
  • Wprowadź ruch, zacznij od spaceru, później wprowadzisz mocniejszy trening.
  • Odrzuć niezdrowe
  • Wprowadź więcej warzyw, chudego mięsa.
  • Zacznij wdrażać zmiany.

 

Więcej dowiesz się na naszych konsultacjach psychologiczno- dietetycznych.

Zastanawiasz się czy znajdziesz czas na dietę, trening, sen? Co jest ważniejsze od Ciebie, Twojego zdrowia i dobrego samopoczucia? Bez tego, zarówno życie zawodowe jak i prywatne, nie będzie pełne satysfakcji.

 

Zapraszamy !!!

Podziel się z innymi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Bądź na bieżąco z naszymi aktualnościami

Nie przegap nowości!